søndag 4. november 2007

Halloween



Halloween er som de fleste vet litt større her borte en det er hjemme. Det startet forsåvidt i helga før med Rocky Horror picture show, som må kunne sies å være en meget spesiell film. Ellers så går forsavidt ut på det samme som hjemme, kle seg ut og ha det morro (jeg ble fortalt at vi var litt for gamle til å gå trick or treat :(. Jeg hadde for dagen kled meg ut som viking(se bilde). På skjoldet hadde jeg skrevet litt runer (hva står det der?), når folk spurte hva som sto der så sa jeg at det var slik vi skrev i Norge. Noe de fleste tok for god fisk. Et klasisk spørsmål er "What language do you speak in Norway?" Det siste bilde er etter min mening det beste kostyme.

1 kommentar:

Audun sa...

Råe kostymer begge to! Jeg skal ha presentasjon av norge til uka, så kanskje jeg skal fortelle litt om hvordan vi skriver og se hvor mange som henger med i svingene...